Forum start / Hemmafixare.se

Jon

Medlem
Foruminlägg: 97st
Visa profil

Fler besökare

, 2007-03-18 20:09:11
Sen starten för snart 2 månader sedan har det gått lite si och så med nya medlemmar. Vad tycker ni jag ska göra för att locka hit fler besökare och för att ladda upp fler bilder?
Skjut inte på något till imorgon som du kan skjuta på till i övermorgon.

Lina

Medlem
Foruminlägg: 6st
Visa profil

Sv: Fler besökare

, 2007-03-19 11:13:02
En tävling kanske, bjud in bloggare genom att skriva kommentarer. Bjud in dina egna vänner, uppmuntra folk mer att bjuda in sina vänner. Ordna en banner till bloggar att ha i marginalen. Lycka till!

Jon

Medlem
Visa profil

, 2007-03-22 16:28:33
En tävling är bra! Vad vill man vinna då, presentkort eller en rolig pryl?

Och vad ska tävlingen gå ut på? Den som har högst betyg på sitt album en visst datum kanske?

Lina

Medlem
Foruminlägg: 6st
Visa profil

, 2007-03-25 23:43:45
Oj, pryl är väl kul och presentkort praktiskt. En pysseltävling kanske, bästa påskdekorationen? Eller bästa före- och efterbilderna efter albumbetyg, som du sa. Cultdesign hade ju dukningstipstävling men det är kanse mer pyssel än hemmafix. Bra förvaringstips?
http://blogg.passagen.se/inredning

ligus

Medlem
Foruminlägg: 3st
Visa profil

, 2007-03-28 19:29:40
Jag antar att du inte har någon PR-budget annars är det ju alltid ett bra alternativ att annonsera i tidninngar som "hemmafixare" läser. Men ett biligt tips är att mejla länken till hemsidan till alla inredningstidnigar och hoppas på tur att de skriver om hemsidan. Eller så kan du försöka att få andra välbesökta hemsidor att länka till dig. Hör med tex. vi i villa. Annars finns det vissa åtgärder man kan göra för att komma högt upp i sökresultaten på tex google, hur vet jag inte men jag har sett att det finns sådana kurser.

Novis

Medlem
Foruminlägg: 1st
Visa profil

, 2007-06-07 12:28:50
Hur många medlemmar finns det? Lite OT men vore kul att veta...

Jon

Medlem
Visa profil

, 2007-06-08 10:38:28
Här kommer lite statistik!
Medlemmar: 125st
Med presentation 21st
Med bilder 14st
Sakta men säkert blir vi fler ;-)

annaastrom

Medlem
Foruminlägg: 4st
Visa profil

, 2007-06-15 08:37:25
Jag är en ny medlem och tänker sprida ryktet så sidan kan växa! Detta är en sida som i alla fall jag behöver! Hittade er genom att googla "kakla kök själv".
-anna-

jessica

Medlem
Foruminlägg: 1st
Visa profil

, 2007-06-21 19:15:00
Jag absolut älskar er sida! Jag hoppas verkligen att det kommer fler besökare hit. Jag ska göra mitt bästa för att föra ryktet vidare.