JonMedlemForuminlägg: 97st Visa profil |
Buggtråd, 2007-01-28 17:28:39Hittar ni några buggar så skiv de gärna här! Kopiera gärna in alla felmeddelanden som ev visas. Tack på förhand!
Skjut inte på något till imorgon som du kan skjuta på till i övermorgon.
|
ztheeMedlemForuminlägg: 10st Visa profil |
Sv: Buggtråd, 2007-01-28 17:39:18När man fått Registrering hemmafixare.se email, efter att ha registrerat sig så kommer man till en sida. Där finns det tre länkar som inte fungerar: Du har en / för mycket i koden? <a href="//">Galleri</a></li> <a href="//kontakta/">Kontakta</a></li> <a href="//gastbok/">Gästbok</a></li> Mvh //Jon
Det är bäst vi tar ut han och jobbar på honom med en tvåtumfyra.
|
Sv: Buggtråd, 2007-01-28 18:13:57Puh, den buggen satt där den skulle. Lite jobbigt med den mellansidan för då lever man som i en "twajlajt"-zon, man är inte riktigt fullvärdig medlem. Löste det dock genom att inte visa någonting där. Tack för att du hittade den!
|
larsMedlemForuminlägg: 11st Visa profil |
Sv: Buggtråd, 2007-02-01 19:52:54Tråden "vad kan vi göra bättre" har kommit till sida två... men det syns inte... Ändrad 2007-02-01 19:53:10 av lars |
Sv: Buggtråd, 2007-02-02 19:44:18verkar vara fixat nu... gött |
Sv: Buggtråd, 2007-02-04 20:10:14När man ändrar sitt inlägg i en tråd så går det ej att ändra eller tabort bilden som man laddat upp... jobbigt när man inte lyckas ladda upp rätt bild... (som jag gjorde) hehe |
Sv: Buggtråd, 2007-02-04 23:09:41Sidbläddringen blev det något konstigt med. Det är inte löst än men jag jag gjorde så att alla svar listas på första sidan. Ang bilderna så får jag fixa en lösning. Tror du det "duger" med en "Ta bort alla bilder"-knapp och en "Ladda upp bilder till inlägget" som bara fungerar 15 minuter efter postningen eller kommer man att behöva gå in och ändra varje bild?
|
kainenMedlemForuminlägg: 12st Visa profil |
Sv: Buggtråd, 2007-06-25 20:48:26När man får mail om att man har fått svar i en tråd... och trådnamnet innehåller svenska tecken så ser det ut som följande: Subject: Svar på: Vad kan vi g & # 2 4 6 ;ra b & # 2 2 8 ; ttre? och Jon har skrivit i en tråd du bevakar med titeln "Vad kan vi g & # 2 4 6 ;ra b & # 2 2 8 ;ttre?". (la till mellanslag för koden blev översatt till åäö när jag klistrade in den i rutan.) Kul att du verkar fixa alla buggar så snabbt... måste få hit fler folk, forumet e ju en grymm ide! :) Ändrad 2007-06-25 20:51:11 av kainen |
Sv: Buggtråd, 2007-06-30 22:22:31Lyckast inte återskapa buggen. Verkar som den bara uppstår i denna tråden för mig. Jag svarade på ett annat inlägg du gjort. Fick du felaktiga åäö där också? Kul att du gillar siten! Medlemsantalet ökar stadigt men inte så fort... /Jon
|
kainenMedlemForuminlägg: 12st Visa profil |
Sv: Buggtråd, 2007-06-30 22:51:49Jon har skrivit i en tråd du bevakar med titeln "Buggtr & # 2 2 9 ; d". Jon har skrivit i en tråd du bevakar med titeln "M & # 2 2 9 ; la eller tapetsera". Det kanske beror på mailklienten... sitter på mac och kör imap på programmet "mail" som medföljer osx. Nu loggade jag in på webmailen och det ser fortfarande likadant ut... klurigt. (Använder mail.mac.se) |
Sv: Buggtråd, 2007-07-05 16:26:11Har inte hittat vad det kan vara. Möjligvis teckeuppsättningen i databasen. Både i min outlook och webbmailen ser det bra ut. Får ta och meka med databasen vid tillfälle men sålänge får nog buggen leva vidare...
|
Sida:
1